Warunki Dostaw i Reklamacji

Dostawa

Po dokonaniu zakupów w naszej hurtowni wygenerowane zostanie zamówienie w panelu Klienta, na podstawie którego należy dokonać wpłaty na nasze konto.

Poniżej dane do przelewu:

PKO BP S. A. 20 1440 1387 0000 0000 0865 8781

BBTB Rafał Bzdyl
Osiedlowa 28/40
26-600 Radom

Jako tytuł przelewu proszę podać numer zamówienia z platformy [9 literowy numer].

Termin wysyłki (dotyczy wyłącznie przesyłek realizowanych na terenie Polski)

W sytuacji gdy zamówiony asortyment występuje na stanie magazynowym wówczas wysyłka nastąpi od 1 do 4 dni roboczych.

W przypadku towarów typu PRE ORDER [produkty w dostawie] realizacja zamówienia nastąpi po dostawie na magazyn BBTB produktów PRE ORDER ze złożonego zamówienia.

Termin dostawy deklarowany przez firmę kurierską na przesyłki niepaletowe na terenie RP wynosi 24 godziny, na przesyłki paletowe 48 godzin.

Koszty wysyłki (dotyczy wyłącznie przesyłek realizowanych na terenie Polski)

- do kwoty 999,99 zł netto koszty przesyłki w wysokości 20,00 zł netto, który pokrywa Odbiorca.

Koszt ten będzie zawsze doliczony do faktury.

Koszt wysyłki jest stały i obowiązuje na terenie całego kraju.

Forma dostawy/wysyłki to wysyłka firmą kurierską.

Bezpłatna dostawa realizowana jest dla zamówień zrealizowanych czyli wysłanych powyżej kwoty 1 000,00 zł netto.

Koszty dostawy bezpłatnej pokrywa Sprzedawca.

Reklamacje

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej.

Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół, a następnie przesłać na magazyn zwrotów firmy BBTB Bzdyl Rafał w formie i terminie opisanym poniżej.

Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego i dostarczenie go mailem na skrzynkę reklamacje@bbtb.pl z tytułem: "Reklamacja dot. zamówienia nr.........", najpóźniej do godziny 16:00 następnego dnia roboczego.

Pozostałe reklamacje wynikające z niezgodności otrzymanej przesyłki z zamówieniem w tym reklamacja ilościowa muszą być zgłoszone do firmy BBTB Rafał Bzdyl, także w formie pisemnej mailem najpóźniej do 3 dni roboczych od daty dostawy godziny 16:00 następnego dnia roboczego. Adres mailowy do składania w/w reklamacji to reklamacje@bbtb.pl.

Celem rozpatrzenia reklamacji ilościowych należy przesłać scan lub zdjęcie LISTINGU [WZ-tki], który znajdował się w mailu z firmy POV lub paczce/paczkach.

Jedynie przesłanie scanu lub zdjęcia LISTINGU [WZ-tki] jest podstawą reklamacji ilościowych.

Reklamacje w formie pisemnej należy przesyłać listownie na poniższy adres

BBTB
Herbacianej Róży 43
05-500 Wólka Kozodawska

Datą przyjęcia reklamacji pisemnej wysłanej drogą listową jest fizyczna data wpłynięcia pisma na w/w adres.

Sugerujemy korzystanie z formuły mailingowej, która skraca okres odpowiedzi na reklamacje.